Insekter i ögat

2 gånger idag har jag fått in en liten insekt i ögat när jag har suttit på cykeln. TVÅ gånger! Senaste var påväg hem från fotbollsträningen. Jag blev tvungen att stanna halvvägs hem och låna toaletten på Max. Behövde en spegel till hjälp för att lyckas pilla ut djuret.

Finns det verkligen ingen bättre plats att dö på?

Btw, här är vårt nya köksbord:



På bilden ser ni oxå hur golvet , väggarna och fondtapeten i vardagsrummet ser ut. Bordet ska egentligen inte stå här, utan gör det bara tillfälligt så länge köket saknar köksgolv. Orkidéerna är en inflyttningspresent från en snäll vän och Tupperware-burkarna ska bytas ut mot riktiga krukor så småningom :)

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad fint ni har fått det! Jag har föresten eventuellt ett exjobb på gång på GE. De bad om min referens som i sin tur kunde berätta att det troligtvis blir intervju. Nu är det bara att hålla tummarna! Om det blir av så flyttar jag redan nästa helg, kram Sandra

2008-08-20 @ 22:10:23
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Svar: Åh vad snällt av dig! Handledarna heter Anita Solbrand, Sofia Edlund och Peter Oliviusson (de var iallafall de namnen som stod på ansökan som kontaktpersoner). Avdelningen heter Electrophoresis department. Vad heter din avdelning?

2008-08-20 @ 22:24:37
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Mamma

Hejsan!!

Vad fina köksmöbler. Det blir nog jättefint i det ljusa köket.

Har varit ut en sväng för att plocka hallon. Men det är alldeles vindstilla, så det var väldigt många små ovänner som oxå ville vara med på ett hörn :( så jag for hem igen. Det bidde bara en ½ liter.

vi hörs

2008-08-21 @ 19:31:22
Postat av: Linda

Gu va snyggt ni har de nu =)

2008-08-21 @ 19:51:11
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0