Gräddar smulpaj

Jösses vilken eftermiddag/kväll! Vi har köpt julklappar, handlat, lagat middag, tvättat, kört grejer till min morbror och nu sitter jag här och väntar på att min smulpaj ska bli klar. Ska ha med den på jobbet imorgon. Fredagsfika, ni vet :)

Nu är det mindre än två dagar kvar tills vi åker norrut...oj så jag längtar!!! Mest av allt hem till MIN familj såklart, men ska även bli mysigt att komma till ett juligt Westmans-hem.

Vi har stopp i avloppet..nästan. Det rinner ur väääldigt sakta. Måste köpa propplösare och funkar inte det får vi väl prova med sån där sugpropp eller nåt...?

8 min kvar tills pajen är färdig!

Kommentarer
Postat av: Maja

Här är det två till som längtar norrut omän vi inte åker förrän på tisdag. Fick en efterlängtad semester idag så jag ska njuta lite av karamellen innan vi åker. =)

Hörde av Frida att dom inte skulle förlänga några temp. på GE, hoppas det löser sig för dig!

Passar på att önska dig en god jul och ett gott nytt år! Kram Maja

2008-12-18 @ 22:47:54
URL: http://cactusvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0