Jul på Murargatan


Vardagsrummet i juletid



Favorit-tomtarna på TV-bänken.


Close-up. Är han inte sööööt? :)

Adventsljusstaken är ny för iår. Inköpt på Village och kommer från Serholt. I finns lila blockljus och vit mossa.


Närbild på stjärnan i vardagsrumsfönstret

Julen närmar sig och snaaaart får vi åka hem till våra familjer i Norrland. Ja, Jonas hävdar bestämt att Övik ÄR Norrland...jag tycker nog att det är på gränsen, men okej då. Jag kommer iallafall från RIKTIGA Norrland! :P

Glad andra advent!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh fin ljusstake! Och jättesöta tomtar!

Jag har ej bestämt mig än om jag kör på lördagmorgon eller söndagmorgon söderut..får se på väderleken och vad man känner för då. Tar det som det kommer!



Stor kram!

2008-12-09 @ 16:41:49
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0