Mot det riktiga Norrland!

Efter ett par mysiga dagar i Övik får vi äntligen påbörja resan mot Överkalix och min älskade familj. Visst har vi haft det bra här. Ätit gott, fikat gott, träffat Westmanssläkten och min älskade Sara N. Fått superfina julklappar också. Men nu kan jag snart inte hålla mig längre. Jag måste ju få träffa MIN familj också!!! Och det börjar bra. I morgon kväll är det släktmiddag med min familj, mormor och mina TRE morbröder m sällskap. Ska bli så trevligt!

I mina paket fanns bl.a.

A Piece of Cake av Leila Lindholm
Julgodis av Johanna Westman
Presentkort
Biocheckar
m.m

Av min kära sambo fick jag

Haglöfs-ryggsäck 35L (Den jag har nu är en Haglöfs som jag har haft sen -96! Fodret har torkat sönder och sömmarna har börjat gå upp. Den är välanvänd!)
En vetekudde

Superbra grejer!

Nu ska vi äta hemlagad pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0