Tisdagstema - cirkel

Dags för Tisdagstema igen. (Jag vet att länken blir vit, och tyvärr måste jag erkänna att jag inte har haft tid att lösa problemet...)

Sen sist så har våran dator kraschat så jag har därför inga bild-program eller bilder att tillgå och kameran är utan batterier...allt är emot mig kan man säga. Men jag ger inte upp, utan istället har jag letat igenom mitt album på www.resedagboken.se för att hitta en lämplig bild. Ska bli spännande att höra vad ni tycker om min tolkning :)

Förra vintern spenderade jag ju i Australien och där finns ju väldigt många söta djur, bl.a. känguru såklart. Men dom kändes inte så runda i formerna, så därför valde jag en bild på en koala istället. För vem kan säga nej till dessa underbara pepparkornsögon? Ser ni hur runda dom är? Eller kanske man ska säga cirkelformade? :)

image12

Bilden är tagen på Australia Zoo i Queensland.

Kommentarer
Postat av: Monica/Moa

Söta pepparkornsögon har du rätt i..=). Skulle verkligen vilja se dem i verkligheten också..

2008-02-05 @ 23:07:22
URL: http://moasgard.tradgardsblogg.se/
Postat av: cattis

gulliga!

2008-02-06 @ 10:55:02
URL: http://livetsomar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0