I hjärtat av Norrbotten

Är alldeles ensam hemma då pappa är ute på promenad med hunden, mamma jobbar och mina småsyskon inte är små längre utan har pojk- och flickvänner som drar i dom. Ska nog åka in till marknaden strax, här händer ju inte mycket.

10-årsjubileumet i torsdags var riktigt roligt! Pratade gamla minnen, sjöng sånger från lågstadiet, bastade, grillade och bara hade det trevligt. Sen kan man ju inte hjälpa att folk här är så uttorkade på happenings så att man inte har ro att stanna i byn hela kvällen och umgås utan absolut MÅSTE in till Bränna och öltälten...snark. Dom är ju för fasen där heeela helgen! Och är verkligen ett öltält så kul?! Jag är tveksam. Hursomhelst, det var iallafall jätteskoj hela kvällen tills alla drog, så jag är nöjd och absolut inte så bitter som det lät tidigare =)

Renoveringen ligger på is just nu. Iallafall den praktiska biten. Sen ska jag erkänna att jag tänker på köksluckor, bänkskivor och hur vi ska göra med kakel/tapet ovanför diskbänken ganska många gånger per dag, och när jag sitter framför datorn blir det alltid några besök på väl utvalda inredningssidor. Ska bli kul att komma tillbaka efter semestern och göra allting färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0