Nästa gång betalar jag en kunnig person

Igår tapetserade vi fondväggen i vardagsrummet. Tur att det var EN vägg. Tur att det var en kort vägg. Tur att det är gjort. För det var inte särskilt kul, mest krångligt och väldigt frustrerande. Men det positiva i det hela är att jag och Jonas inte blev osams alls. Det var VI mot tapeten! Och vi vann! För efter några timmar satt den på väggen! Ha!

Nästa gång tänker jag betala någon för att göra det där. Det kommer att bli finare och gå mycket fortare. Eller så ber jag med mina allra finaste hundögon min lillebror att göra det åt mig alldeles gratis ;) Just nu är han lärling, men om nåt år kommer han vara Sveriges mest ordentlige och nogrannaste målare. Vem vet, då kanske vi har ett helt hus som ska tapetseras :)

Ska se om jag kan få in nån bild på vårt konstverk också. Vore väl kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0