Första bilderna på vårt nya hem!

Helgen är till ända och jag känner mig tröttare än nånsin. Kan det bero på renovering till midnatt + jobb både lördag och söndag? Kanske. :) Tur att jag verkligen gillar mitt jobb så jag får massor gjort ändå. Idag jobbade jag till 17.10 vilket betyder 40 min in på flexen. Faktiskt mindre än vanligt. Har bestämt att den här veckan ska bli lugn...på jobbfronten alltså. Men det innebär desto mer renovering!

Så hur går det då med renoveringen? Det går framåt. Nu är easy cover uppe i hela vardagsrummet och vi har grundmålat ett varv. I morgon åker riktiga färgen på. Monaco ljus från Nordsjö färg här också, samma som tre av väggarna i sovrummet. Känns rätt att låta samma ljusa färg gå igen i flera rum. Vill ha vitt, vitt, vitt!! Men nåt renrumslab vill jag inte bo i, så lite färg måste vi få in i nåt hörn. Haha.

Nu kommer äntligen lite bilder!


 
Sitter på mobilt bredband så jag orkade inte med mer än två...

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktiga ni är =)

2008-05-12 @ 21:42:20
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0