Inte ikväll heller...

Det vill sig inte. Ikväll hade jag verkligen ambitionerna att sätta mig och pyssla ihop ett litet kollage över renoveringen såhär långt. Men vad händer? Jo, jag glömmer kabeln som man använder för att föra över bilderna till datorn i Uppsala. Så kan det gå när man bor på två ställen samtidigt och därför ingenstans.

Ikväll kom vi hem till Solna efter kl.18. Vi låste upp, gick in, låste igen och gick och lade oss på sängen i ca 1,5h. Vi var helt slut båda två och det var så skönt att bara få ligga där och vila kropp och huvud en stund.

Ikväll har varit en helt fantastiskt fin kväll. Solen gick högt på himlen, det var alldeles vindstilla och bara jättefint! Från vår balkong ser vi ju hela Stockholm och ikväll pryddes himlen av 8 (åtta!?) luftballonger som sakta svävade fram. Så fint! (Ja, jag har foton på det också) En flög dessutom rakt över vårt hus när jag stod och fotade, så jag vinkade glatt till passagerarna och fick hälsningar tillbaka :)

Nu: Sova!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så lyxigt att ha balkong! Ser fram emot att få kika på dina bilderna sen. Kram Sandra

2008-05-25 @ 23:56:19
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0