Renoveringen går framåt

En lång, intensiv och supermysig helg är till ända. Har hunnit med så mycket och framförallt så har ju världens bästa mamma och pappa varit här! Pappa är en klippa i renoveringssammanhang och jag är så glad att han kunde vara här och hjälpa oss att komma igång med allting. Bilder på våra framsteg kommer förhoppningsvis under veckan. Jag har verkligen försökt vara flitig med kameran hela helgen. Sovrummets väggar är klara och första grund-lagret på plats i vardagsrummet. Under veckan åker easy cover upp och golv ska inhandlas.

Mamma och pappa flyger norrut imorgon vid lunchtid och sover i natt hos min morbror i Knivsta. Jag saknar dom redan så jag har ont i magen! :(

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Therese, vad roligt för er att ni har fått tillträde till lägenheten. Ska bli roligt att få se era renoveringsbilder! Hoppas ni får klart i sovrummet snart så att ni kan förpassa er från luftmadrasserna till en skön säng istället! =)
Har för tillfället fullt upp på Phadia, har blivit långa dagar vilket har gjort att jag inte har hunnit med mycket annat. Är dock äntligen klar med allt labbande så nu kan jag fokusera på rapportskrivandet istället. Lycka till nu med den fortsatta renoveringen. Kram Maja

2008-05-05 @ 21:41:06
URL: http://cactusvit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0