En vecka kvar

Om en vecka drar jag norrut. HEM. Jag längtar så himla mycket! Leeeeedig i TVÅ veckor!

Julklappsshoppingen går som smort faktiskt. Bara syster kvar, faktiskt. En syster som förresten kommer hit idag! Whiii! Ska bli kul att höra vad hon har haft för sig uppe bland alptopparna ;)

I veckan träffade jag trillingarna! Jag och två kollegor åkte dit från jobbet en dag. Dom är helt bedårande söta! Bebisarna alltså. Inte kollegorna. Dom är bara snälla :) De tre små är så söta, goa, mjuka, lena, fina, underbara...ja men, ni vet...sådär som alla små 3 månader gamla bebisar är. Det är bara att dom här är tre. Man får se tre skatter på en gång och det är faktiskt breathtaking. Jag smälte. Direkt. Vi stannade en timme ungefär...och jag bar bebis hela tiden. Jag tror det tog ca 5 min efter att vi klev innanför dörren (hann precis tvätta händerna) innan pappa J langade över sin son till mig. Haha. Lillen hade lite magknip så efter en stund tog mamma J över. Då tog det kanske tre minuter innan pappa J lastade en av sina döttrar i min famn istället. Jag klagade inte...det var lätt att ignorera mjöksyran i armarna...och lite extra styrketräning skadar ju aldrig! Speciellt inte när den utförs med såna gosiga vikter :) Under tiden vi var där var alla tre nöjda och glada nästan hela tiden, men när vi åkte hade två av dem gjort nr2 i blöjan och det var matdags för samtliga. Rätt tid att dra därifrån alltså! Hihi.

Glad Lucia och trevlig 3e advent!

Kommentarer
Postat av: Linda

Då är vi 2 som längtar hem!

2009-12-14 @ 19:58:52
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0