Nu åker jag!

Japp. Idag bär det av hem till Norrland. 13:50 går flyget och jag har nog inte riktigt fattat det än. Om 3 timmar ska jag ta ett tåg ut till flyget, men här sitter jag...i pyjamas. Har inte ätit frukost än och definitivt inte packat klart. Jag har heller inte bokat en taxi (Jonas jobbar och det har snöat nästan en dec i natt, så istället för att han ska behöva lämna jobbet och skjutsa mig åker jag taxi till tåget) eller ringt Sara och Emma som jag ska träffa i Luleå. Skäms på mig!

Sara hämtar mig på flyget och sedan åker vi nog hem till henne och umgås en stund innan vi beger oss mot Pontushallen och Emmas match med Luleå Basket. Där möter mamma och syster upp oss och sedan åker jag med dom till Ökx efter matchen. En helt sjukt bra start på en lång och härlig julledighet.

Men men...nu är det dags att börja bocka av sakerna på listan. Jag börjar med frukosten :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, jag kommer upp i morgonkväll. Stannar i en vecka. Hoppas vi hinner ses en stund, trots att det vanligtvis brukar vara fullt upp när man är i Norrbotten på besök. :o)

2009-12-20 @ 20:05:42
URL: http://oslovicky.blogg.se/
Postat av: MissStorm

En god fortsättning önskar jag dig! Hoppas du har en härlig julledighet!

2009-12-29 @ 00:25:17
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0