Badminton, bodypump och sen skidor

Nåja...jag ska kanske inte göra allting själv...badminton och bodypump tänkte jag plåga mig själv med, men skidor tänkte jag låta andra åka medan jag ser på :) Herrarnas 15km klassiskt i VM kl.13. Anders Södergren eller Johan Olsson. Vem tror ni? (Vi låtsas att det inte är 100 andra som också har en teoretisk chans att vinna...)

Vad gäller badminton så har jag spelat det en timme i morse tillsammans med Åsa. Vår stående fredagsdate. Är mycket glad över den och även om jag får jobb i framtiden så kommer jag att försöka styra min arbetstid så vi kan fortsätta spela tillsammans. Får hoppas att det går...

Nu har jag vilat hemma i drygt en timme (läs: ätit) och bodypumpen börjar kl.11, så nu måste jag gå!


Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0