Silver och brons

Två medaljer...kul!! Jag kan inte annat än gilla Anders Södergren. Han är en otroligt skön snubbe som vet vad han håller på med och skiter i vad alla förståsigpåare säger. I like! Sen har vi Helena Jonsson också såklart...hon är inte dum hon heller ;)

Helgen har passerat och vi har hunnit med lite av varje. Igår handlade vi mat för veckan och storstädade lägenheten. Känns mycket bra att det är gjort! I lördags kom Elin hit en sväng och sen åkte vi och hälsade på släkt i Svartbäcken. Efter 4 timmars lek med Elvira och Johannes (7 och 3,5 år) åkte jag hem och njöt av lugn och ro :)

Nu har det dessutom hänt. Vi har köpt ett skrivbord. Vi som hade bestämt att vi inte skulle ha ett skrivbord, utan skulle klara oss med vår lilla bärbara dator har nu kapitulerat och tryckt in ett skrivbord i sovrummet. Behöver jag säga att idén inte var min, utan kom från min sambo? Längtan efter den stationära datorn och alla spel den innehåller blev till slut för mycket. Suck. Okej om vi hade haft plats över, eller planerat för ett skrivbord från början...men nej. Vi hade redan ett färdigmöblerat sovrum som nu har stuvats om och på nåt sätt innehåller en möbel till. Jag behöver några dagar till för att vänja mig vid situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0