Tinnitus

Det sitter uppe en lapp i trapphuset där dom uppmanar alla att byta batteri och sen testa sina brandvarnare. När man har gjort det ska man sedan kryssa för sitt nummer i listan över lägenheter längst ner på lappen. Hursomhelst, nu har jag varit duktig och gjort som lappen säger och sitter nu här med ett tjut i vänster öra. Jag höll brandvarnaren alldeles för nära huvudet när jag tröck på test-knappen. Blev snabbt på det klara med att vi har en fullt fungerande brandvarnare...*Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip, piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*

Nu ska jag se klart herrarnas storslalom på TV. Tror jag ska byta nationalitet tillfälligt under dom tävlingarna som är kvar...Svergie är verkligen inte vidare kul att heja på i detta mästerskap :(


Kommentarer
Postat av: Julia

intressant blogg (:

2009-02-13 @ 14:13:28
URL: http://elinochjulias.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hejsan!!

Hoppas verkligen att piiiiiiiiiiiiipet i öronen har släppt. Här uppe i kalla norr är det -25 gr ikväll jag säger bara usch å brrrrrrrrrrr :(

Imorgon är det pizzaafton i byastugan. Hoppas det kommer massor med hungriga gäster. (jag jobbar nämligen)

Vi hörs Kramisar //

2009-02-13 @ 22:49:34
Postat av: Junitjej [Vinn ett tandsmycke!]

så många fina bilder du har här på din blogg!

2009-02-13 @ 23:15:58
URL: http://junitjejen.se
Postat av: MissStorm

Jag borde nog också testa brandvarnaren. Konstigt vad trygg jag känner mig bara för att huset är av sten. Som om inget här skulle kunna brinna!



Kollade på skidskytte idag och inser att jag hejade på alla utom Ryssarna. Ökar ju chanserna att det ska gå bra för de man hejar på något iaf...

2009-02-14 @ 18:19:13
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0