Det var ju så nära! :(

Småpojkarna (ja, jag är ju gammal jmf med dom!) gjorde en heroisk insats mot England ikväll...vem hade trott att dom skulle hämta upp ett 3-0-underläge?! Markus Berg är en fantastisk fotbollsspelare...och Wernbloom är så himla skön...ska mycket till innan A-landslagsspelarna uttalar sig lika öppenhjärtligt och spontant som han gör. Tänk er Wernblooms ord ur Henkes mun...nja...skulle inte tro det va!? ;)

Oj! Haha! Sitter här och skriver och hör hur det "regnar" på balkongen...hur är det möjligt när det är strålande sol och klarblå himmel!? Jag ropar "VAD GÖR NI? STÄNG AV VATTNET!!!" och en förvånad engelsman (grannen två våningar upp) sticker ut huvudet och fattar ingenting. SEN kommer hans sambo ut och ber honom slå av vattnet....haha. Stackarn...han skämdes rejält och har nu bett om ursäkt minst 8 gånger: "He was watering his plants and must have over-filled the pot". Nähä?! Det var ju uppenbart inte meningen och han såg så olycklig ut redan från början så jag hann inte ens bli arg :)

Fick SMS av pappa idag om att mamma och syster har badat i älven idag. Jag vill hem. Jag vill ha semester. Jag vill bada i älven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0