Krafterna tillbaka

Hostan ger med sig och halsontet är borta. Äntligen börjar jag känna mig frisk! Det är bara de enstaka hostattackerna som påminner mig om att det är en liten bit kvar till normaltillståndet ;)

Nu ska jag sätta mig vid vår andra dator och greja med renoveringsbilderna. Vi har väl 1000 bilder eller nåt så jag tänkte plocka ut godbitarna samt redigera lite. Planen är att ha något att visa upp på vår inflyttningsfest om några veckor och för er här på bloggen. Tänkte försöka få ihop några före och efter-bilder. Personligen älskar jag såna album där man verkligen får se hur förskräckligt det såg ut före renoveringen och hur totalt förändrat det ser ut efter. Kontrasterna imponerar på mig :)

Så...håll till godo. Inom en snar framtid publiceras spännande bilder på totalrenoveringen av vårt hem! Under tiden visar jag er två kuddar från H&M Home. Gillar båda, men fastnade lite extra för den första.



Bilder från H&M Home

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej där! Roligt att du tittade förbi min blogg! =)

tapetproverna beställde jag på maleributiken.se

Man kan beställa de första två á 1 m HELT GRATIS! Visst är det bra?! =) Sen tillkommer 20 kr för varje tapetprov utöver det.

Ha en fin dag!!

hälsn Marie

2009-03-04 @ 13:47:00
URL: http://ganskalagom.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack för kommentaren =) Vad bra att du är på bättringsvägen. Och att du fått sovit en natt. Haha ja men visst e bilden med pilen på freja lite smårolig, en liten liten svart prick där ute på isen som e min lilla goa hund =)



Åh vad kul med bilder från eran nyrenoverade lägenhet, det ser jag framemot.



Ha en forts bra vecka och krya på dig ordentligt nu!



Kram Mia.

2009-03-04 @ 14:32:32
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Micha

Snygga dom var!:) tycker mest om den svart/vit randiga:)

2009-03-04 @ 20:43:39
URL: http://magiskamicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0