Nya jobbet

Första dagen igår. En händelserik dag. Jag trodde att jag skulle upp dit, skriva på lite papper, få nycklar, fixa med e-mail m.m och sen gå hem. Men, nej då. Istället för att gå hem åkte jag raka vägen till en kurs om hur små företag på bästa sätt ska nå ut på en internationell marknad. Hör ni vad jag säger? Jag har börjat en kurs som berör ämnen som ekonomi, marknadsföring och export. Jag!? Jösses...gissa om jag har ett och annat att lära inom dessa områden! Önskade så att jag hade haft min personliga ekonomiska rådgivare och expert Jonas vid min sida...eller, rent av där istället för mig.

Jaja. Det blir nog bra...när jag har kommit över första chocken ;) Det är ju inte tänkt att jag ska jobba så mycket med såna grejer, men eftersom företaget är så litet måste alla dra sitt strå till stacken och då tyckte dom att det var bra om jag också satt med på denna utbildning. "Tack för förtroendet!" är allt jag har att säga!

Idag jobbar jag hemifrån. PDF:er, Power points m.m väntar på mitt mail-konto. Back to school...och riktigt intressant!

Foto: Privat

Längesen vi hade några tulpaner hemma nu....får nog bli en fin bukett lagom till helgen tror jag :) Idag har vi 8 plusgrader och solen tittar fram emellanåt. Våren är äntligen på ingång!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhå du det där låter ju riktigt roligt spännande!

2009-03-19 @ 09:03:58
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0