Roligt ärende

Efter badminton, dusch och lite mat sitter jag här och surfar lite. Försöker hitta en adress via eniro, men det går inte vidare bra. Får försöka gå efter beskrivningen jag fick muntligt istället. Stället jag ska till är en cykelverkstad. Kul va?! Jag har punka på bakdäcket på min cykel och eftersom den har 21 växlar är det ingenting man försöker sig på att laga själv. Tror jag ska be dom göra en liten våruppfräschning av hela cykeln faktiskt. Kedjan behöver smörjas m.m. Tur att solen skiner, då kan det ju iallafall bli en trevlig promenad!

Efter det ska jag ta min andra skrotcykel (den har i stort sett punka den med, men om man pumpar den innan varje tur så brukar det gå bra) och bege mig mot jobbet.

Trevlig fredag på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0