Vilken underbar dag!

Okej...temperaturen är väl inte mycket att hurra för, men solen skiner från en klarblå himmel och det blåser ingenting! Gick en långpromenad (läs omväg) till gymmet i förmiddags och även på hemvägen tog jag en liten extrarunda. Kan inte få nog av solen och ljuset! :) Inte mycket kläder behöver man heller...hade träningslinne, CRAFT lager 2 och sen min skaljacka. Alldeles lagom :) Just nu tvingas jag hålla mig inne eftersom jag tvättar. Måste ha alla sängkläder rena inför helgen då vi får massa gäster. Hursomhelst, tvätten är klar om en halvtimme och när den är upphängd tänkte jag gå ut och njuta av vädret lite till (måste köpa mjölk på närmsta ICA-butik).

Brevid SATS ligger en second hand-affär och nu i påsktider har dom dekorerat ett av skyltfönstrena med massor av gula saker. Vaser, lampor, brickor, assietter, koppar, skålar och en och annan tupp och kyckling :) Ser så piggt och glatt ut och jag blir glad av att titta in där varje gång jag går förbi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0