What a night!

Jösses...trodde natten aldrig skulle ta slut! Jag har hostat och hostat och hostat och hostat och hostat och hostat och...ja...you get the picture! Vid 2-tiden gick jag upp och drack vatten och vandrade runt lite...visste ju att Jonas skulle upp och jobba och antog att han inte hade sovit särskilt bra fram tills då pga mig. Efter ett tag tog jag en till halstablett och lade mig för att sova igen. Efter ca 1h tog jag vår stora, feta, svarta kudde mot sänggaveln och sen har jag suttit upp resten av natten. Somnade väl vid 5 kanske. Framåt morgonsidan gick det däremot jäkligt bra att sova. Hostade ingenting. Varför blir det så?! Sjukt irriterande!

Jaja. Jag överlevde. Idag har jag tvättat, vilat och kollat lite på skidresor. Har hittat en som verkar ok...får se om det blir nåt. Vi har inte bestämt om vi ska dra ihop fler eller om vi vill åka bara vi. Kan ju vara mysigt att åka iväg själva, men samtidigt har vi aldrig åkt till fjällen ensamma förut. Vi har alltid åkt med ett stort gäng och det brukar vara så sjukt roligt...

Kass uppdatering. Sorry. Men fokus ligger på att vila och bli av med hostan. Halsontet är nästan borta.

Nu är det dags för en kopp te. Tänkte dricka den och sen bli frisk! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan!!

Det låter illa , att du inte kan sova. Hoppas att din kur med te hjälper.

Kan trösta dig med att här hemma snöar det i massor å blåser. Riktigt "skitväder".

Massor med krya på dej Kramisar

2009-03-02 @ 17:16:10
Postat av: Mia

Stackare, hoppas att du blir pigg snart! Ja men visst e de irriterande att det alltid ska retas i halsen på natten, och sen under morgonen och dagen kan det vara hur bra som helst, man blir rätt less..



Krya på dig nu!

Kram Mia.

2009-03-02 @ 18:07:12
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Victoria

Krya på dig vännen! Förstår att det är jobbigt att inte kunna ligga ner och sova.



För 1,5 år sedan hade jag en sån hemsk hosta... Jag kunde inte ligga ner och sova för när jag lade mig ner började jag hosta så mycket att jag inte kunde andas... Det höll i sig i nästan en vecka så jag led av ordentlig sömnbrist.



Jag jobbade på Vattenfall just då så vi åkte mycket bil på dagarna och det var fint att sova sittandes i bilen när en kollega körde. :-) Sova på arbetstid... Hehe... Hade träningsvärk i magen också på grund av allt hostande!



Så nu får du tränat upp ett 6-pack inför beachsäsongen! Schysst!

2009-03-02 @ 20:39:02
URL: http://oslovicky.blogg.se/
Postat av: MissStorm

Hoppas att ditt te hjälpte så att du blev frisk! Den där hostan låter inte alls trevlig.



Skidresa låter riktigt härligt. Både i par och med ett helt gäng.

2009-03-03 @ 21:33:22
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, vad tråkigt att du blivit sjuk.Jag hade ju influensan för ett tag sen (typ januari och början på februari) och jag har ännu kvar lite av den..



Krya på dej:)



Kram Anna:)

2009-03-03 @ 22:44:43
URL: http://annalsblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0