Från balkongen

Solen skiner, klockan är 19:30 och vi sitter och myser på balkongen i shorts och linne/t-shirt. Livet är bra härligt! Blev middag här ute idag också (såklart). Grillade hamburgare på vår elgrill. Mycket gott. :)

Känns riktigt lyxigt att få sitta i solskenet och surfa...vi har kommit på att vi ska köpa bil, så många timmar ägnas numer åt surfande på olika bilhandlares sidor. Det är ett tidsödande arbete, men förhoppningsvis leder det till att vi snart är ägare till en fin och bra bil. Varken jag eller Jonas kan ett skvatt om bilar, så det hela kommer nog att bli en väldigt intressant resa...

Igår promenerade vi runt i Uppsala och kände av stämningen bland alla festande människor. Vi missade forsränningen, men hann med att besöka Ekonomikum parken och Engelska parken innan vi till sist bevittnade mösspåtagningen vid Karolina Rediviva (Bibilioteket) och den efterföljande champagnegaloppen. Sammanfattning: Helt galet! Det var mysigt att gå omkring inne i stan och längs ån. Mösspåtagningen och vandringen tillbaka in till stan var också trevlig. Men besöken i parkerna fick mig bara att känna mig totalt malplacerad, gammal och väldigt, väldigt nykter :) Vi var alla väldigt nöjda med att se allting utifrån och att sen gå hem och grilla i lugn och ro....

Trevlig kväll på er!


Bild: Privat. Jag och bebis-Nikko



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0