48h per dygn?

Ja, nåt sånt skulle vara passande just nu, för jösses vad det händer grejer hela tiden! Hur ska man hinna allting man vill hinna med samtidigt som det även haglar "måsten" över en?! Idag efter jobbet skulle jag t.ex. vilja hinna med att laga middag, tvätta en överfull tvättkorg (besök två helger i rad ger mycket tvätt!), storstäda lägenheten, handla, plocka fram adventpynt och träna. Tror ni jag hinner? Högst tveksamt. Jag har insett det nu, så jag har strukit handlingen från listan...men resten tänkte jag allt hinna med. Havregrynsgröt går ju snabbt att laga ;)

J åkte till Tyskland med jobbet igen i morse (i natt?). 4:30 fick jag en hejdå-puss på kinden och sen tror jag att vi pratade lite också, men det har jag inga bättre minnen av..haha. Hursomhelst, han blir borta till sena lördagkväll, dom landar närmare kl.23 på Arlanda. Jag hade planer på att ta det lugnt här hemma. Städa, plocka fram adventpynt osv, men nu har ett väldigt lockande förslag kommit upp...så därför försöker jag nu hinna med allting som jag tänkte göra på lördag under veckan ifall jag skulle få för mig att dra iväg på en liten tripp på fredag. Jag hade ju kunnat göra lite av det imorgon, om det inte vore för att jag ska bort på middag då. Sektionsmiddag med min nya sektion hemma hos min nya chef...och jag som inte ens har börjat jobba där än! :)

Bild: Privat. Oktober 2009
11:25 Update: Skrev det här inlägget kl.8 imorse, men ser nu att det inte har publicerats..? Så nu gör jag ett nytt försök medan lunchen värms i micron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0