Julklappsbekymmer

Fy fasen! Att det ska vara så svårt att komma på bra presenter till dom som betyder mest för en i hela världen...!! Är det just därför? Är det för att dom är så betydelsefulla som det blir så svårt? För att man så gärna vill hitta den perfekta julklappen? Att köpa till julklappssäcken på jobbet för en tjuga eller femtiolapp är ju mycket lättare...

Just nu är min julklappsalternativ-lista i stort sett helt tom. Lunchade med Maria idag (sen lunch, hon kom strax innan kl.13 så jag har inte haft en timme än...) och då diskuterade vi julklappar och problematiken runt detta. I år har jag dessutom ytterligare ett problem. Inte nog med att jag måste komma på nåt att köpa till alla, det jag väl får för mig att köpa måste sen även klara storlekskravet. Jag ska ju flyga hem till jul, så alla klappar måste få plats i resväskan....tillsammans med mina kläder! Lycka till säger jag!

Jag har bestämt mig för att stanna hemma i helgen trots allt. Känns lite tråkigt, men samtidigt också skönt, för jag har inte haft en lugn hemmahelg på jag vet inte hur länge och lägenheten behöver verkligen ses efter. Så på lördag ska jag storstäda och julpynta. Gjorde det aldrig igår. Hade fullt upp med tvätten (och att träna), plus att jag ju nu har hela helgen på mig....man ska int' streeeeeessa! (tänk Kalixmål..haha).

Lunchen är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0