Ledig måndag

Idag har vi varit lediga båda två. På en måndag. HUUUR lyxigt som helst! Sovmorgon, åkte och storhandlade innan lunch (vet ni hur lite folk det är i en matbutik den tiden?!), kilade in på en leksaksaffär och kollade in brädspel som julklappar till folk, åkte sen hem och bakade lussebullar. Nu sitter jag här. Helt utmattad. Det är tugnt att vara ledig! haha!

Ikväll ska vi till Fyrishov och kolla på basket. Bästa Emma och hennes Luleå Basket kommer hit, så självklart är vi där och hejar! Dom kommer vinna såklart. Emma är bäst!

Nu ska jag göra middag och packa in lussebullarna i frysen? Hur jag ska lyckas med det har jag däremot inte den blekaste aning om. Det är rätt fullt där! Tyvärr måste jag nog lämna ganska många framme som jag och Jonas kan smaska i oss ikväll efter matchen. Oj, så jobbigt...


Kommentarer
Postat av: MissStorm

Stackare som måste äta en massa bullar...



Vi fick liknande problem häromdagen när sambon varit smart och skrivit upp oss på 1/4 oxe... Fast vi gav oss inte på att börja äta upp köttet utan åkte och köpte en till frys istället... :)

2009-12-01 @ 20:13:05
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0