Skönt med långhelg?

Oj, så skönt det är att vara ledig...att få slappa och bara ha det skönt...eller? Hittills har jag storstädat hela lägenheten inkl skrubbat kakel i badrummet och burit in ALLA utemöbler från balkongen. Blev bara 5 vändor upp i förrådet...3 våningar upp. Jihoooo!!! Vem behöver SATS?

Jag passade även på att på alla nerresor från förrådet släpa med lite julsaker, så nu ska adventsstjärnan upp och piff och puff ska få komma ut ur sina lådor. Därefter ska jag vika 4 maskiner tvätt (ja, det som tvättades i onsdags...jag har liksom haft lite bättre saker för mig sen dess, helt enkelt). Men först ska jag duscha! Jag är äcklig som få efter att ha fejat runt här i flera timmar och sprungit sprinterlopp uppför alla trappor i trapphuset, pålastad med möbler som värsta packåsnan.

Så, nu ska jag gå och skvätta ner kaklet så det bildas nya kalkavlagringar...det är tjusningen med att städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0