Det hjälpte inte :(

Jag och Elin åkte heeeela vägen till Södertälje igår för att heja på Emma och Luleå Basket i deras match mot Telge. Men dom förlorade :( Ååååh......typiskt!!

I övrigt har helgen varit lugn. Jonas har varit småsjuk och inte orkat så mkt, men det blev iaf en vända på IKEA och inköp av hyllan IVAR till förrådet. Så nu har vi lite bättre ordning däruppe. Skönt.

Nu: Jobb. Men jag är så oinspirerad att jag skäms. Suck.

Ikväll ska jag träna Bodypymp. Som vanligt. Sen ska vi väl åka och storhandla. Som vanligt. Innan nåt av detta måste vi väl äta middag, och jag kan inte komma på nåt att laga. Som vanligt. Blir kanske blodpudding, det finns i kylen. INTE vanligt! Var nog en tre-fyra månader sen vi åt det sist. Alltid nåt som rubbar rutinerna. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör en härlig kycklingsallad! :)

2009-10-26 @ 21:46:18
URL: http://idaahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0