Ny frisyr :)

Har klippt mig idag. Sjukt välbehövligt. Sist jag klippte mig var....för läääänge sen! (Så sa jag till frisören, för att säga vilken månad det var..nej, jag skämdes för mycket helt enkelt). Resultatet då? Hon klippte bort mycket hår! Jösses! När jag såg allt hår som låg på golvet runt stolen när vi var klara fick jag titta i spegeln en extra gång för att se att nåt fanns kvar på huvudet. Och jodå. Det fanns det :)


Mamma: Jag vet att du vill se hur det ser ut så be Erika visa. Hon har en bild i sin mobil. (Ja, vi två brukar skicka MMS till varandra när vi har låtit folk härja med saxen runt våra huvuden)

Nu ska vi se The Shining och jag kommer bli så rädd. Uuuh.

Kommentarer
Postat av: Linda

spännande med ny frilla! själv ska jag till frissan 4 dec, då var det drygt 3 mån sen sist och jag försöker gå var 3e månad! längtar tills vi ses i jul! kram

2009-11-04 @ 14:29:28
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0