Tadaaaa!!

Tisdag. En GRÅ tisdag. Dimma och allmänt äckligt väder. Höst, helt enkelt.

Igår träffade jag Mia och Kalle en snabbis på lunchen. Kalle gillade vår golvlampa i vardagsrummet jättemycket. Han gillade dock inte mig :( Men å andra sidan grät han otröstligt i mamma Mias (haha, lika roligt varje gång) famn också, så det var kanske inte mig det var fel på :) Hoppas det iallafall...för han är ofattbart söt, det lilla livet, och jag vill ju att vi ska bli vänner... ;)

Idag ska J ut och äta och bowla med kompisar..så jag tänkte träna direkt efter jobbet och sen, efter middag och en lååååång dusch, mysa i soffan under en filt med te och massa tända ljus medan jag tittar på DHW. Rå om mig själv helt enkelt. De mörka höstkvällarna inbjuder verkligen till att tända ljus...vi gör det nästan varje kväll. Så mysigt!

Igår hann vi dock inte. Jag tränade till 20:30. Kom hem strax innan nio, tog en dusch och sen åkte vi och storhandlade för veckan. TUR att ICA Kvantum har öppet till kl.22. Hur fasiken ska man annars hinna handla?! :) Seriöst, det är så skönt att handla så där sent på kvällen. Nästan inget folk alls i butiken och man kan virra på hur man vill. Det som kl.18 tar en timme att plocka ihop går på 20 minuter efter kl.21. Vi var hemma strax efter tio och då var det bara att borsta tänderna och krypa ner under täcket. Mycket mer än så hinner man inte på en vardagkväll!


Bild: Privat

Nej, den står inte snett...det är kanske fotografen som inte håller kameran riktigt rakt ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilken läcker golvlampa! Jättefin.

2009-10-20 @ 17:59:01
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0