Väntar på ett telefonsamtal

Ja...och innan det är avklarat kan jag inte göra så mycket mer..så nu sitter jag här och rullar tummarna...roligt? Inte det minsta!

Jag lyssnar på MILOW!!!!
Jag pratar väldigt lite om dagarna eftersom jag jobbar i min ensamhet
Jag tycker om min mamma :)
Jag avskyr när saker inte går min väg
Min bästa vän är inte en utan många ;)
Min första vän hette EMMA
Kärlek är det finaste som finns och nåt som gör en alldeles pirrig inombords. Kärlek är härligt!
När jag borstar tänderna går jag omkring i lägenheten
När jag lagar mat önskar jag att nån annan kunde komma och göra det åt mig
Jag tänder på fina, ärliga och djupa ögon
Det sexigaste yrket är odefinierat i min värld...
Det är charmigt när en person ler med ögonen
Jag är rädd för att misslyckas
Den värsta känslan är ångest
Den bästa känslan är lycka
Om jag var ett djur skulle jag vara en känguru. Vill vara bra på att boxas och så skulle jag få bo i Australien ;)
Om jag var en insekt skulle jag vara en vägglus som tjuvlyssnar på vad som händer bakom stängda dörrar
Jag kommer alltid att vara en norrlänning i själ och hjärta
Det finaste som finns är besvarad kärlek
I sommar hade jag en underbart härlig, mysig, rolig och urspårad semester hemma i Överkalix. Den var nästan FÖR bra...
Sist jag grät var när jag såg ett avsnitt av OTH häromdagen
Jag kan hålla en fasad inför andra utan att dom har en aning om vad som pågår på insidan
Jag kan inte ett skvatt om politik
När jag vill tänka går jag undan
När jag bakar så bakar jag matbröd eller muffins
Min mobiltelefon är en likadan som pappa har :)
När jag vaknar på morgonen
önskar jag att det vore lördag
Innan jag går och lägger mig ser jag till att väckarklockan är påslagen
Just nu tänker jag på nåt jag inte borde tänka så mycket på...jag borde jobba istället
Bebisar är överallt nuförtiden. Under de senaste 8 veckorna har det fötts FEM (5!!!) bebisar i vår vänskapskrets! My god...börjar vi bli gamla eller?!
Idag har jag cyklat till jobbet i absolut underbart höstväder. Strålande solsken och några plusgrader. Ville inte gå in!
Ikväll ska jag träna efter jobbet och sen laga fisksoppa till middag
I morgon kommer jag förhoppningsvis att gå på spinning 6:45 och sen njuta av att det är fredag
Jag vill verkligen att allt ska gå MIN väg nu...för en gångs skull...jag tycker att jag är värd det!



Henke som förbundskapten!! Eller Stefan Schwarz kanske? DET hade varit coolt! Hasse Backe känns så j*vla tråkig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0