Vem försöker jag lura?

Sitter här och "jobbar"....men tankarna är på annat håll. Äh, vem försöker jag lura egentligen? Om jag ska vara ärlig så jobbas det inte mycket alls i min hjärna för tillfället. Det är torsdag idag. Torsdag! Det innebär att det är fredag imorgon! Imorgon! Whiiii!!!! Som sagt, jag har lika stort tålamod som ett barn innan jul...


Bild: Privat. Juli 2009.

Fönstret till höger om balkongen hör till mitt flickrum. Numer bor min syster där och jag sover i gästrummet som har fönster åt andra hållet. Ett bra byte nu på hösten då man slipper morgonsolen, men mitt i sommaren lyser midnatssolen rakt in gästrummet och ger mig vissa sömnsvårigheter....fast egentligen gör det inget, jag brukar ändå inte ha tid att sova när jag är hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0