En stukad fot, en rosslig hals och en täppt näsa

Ja...hela min kropp håller på att gå i strejk tror jag. Stukade foten för en vecka sedan..spelade fotboll med ett gäng grabbar på jobbet och i en närkamp gav foten upp. Jag såg stjärnor och dom fixade ispåse och linda. Haha. Nåja, foten är nästan sig själv nu, gör bara ont om jag böjer den för mycket åt ett visst håll och allt det blåa är nästan borta. Sen har jag, som ni förstår av rubriken, även hunnit gå och bli förkyld. Drygt som fasen och jag längtar verkligen tills det går över!
I övrigt då: Inte mycket. Våren är här. Idag har vi sol/moln och +10C i skuggan. Hääääärligt! Men jag har hållit mig inomhus och storstädat vårt hem. Det var mycket, mycket välbehövligt. Jonas har lagt om till sommardäck. Det var också välbehövligt ;)
Jonas skulle egentligen ha åkt till Tyskland med jobbet imorgon, men enligt luftfartsverkets hemsida kommer Arlanda antagligen att hållas stängd i morgon också, så vi får väl se om dom kommer iväg eller inte.
Nu ska vi åka till Gränby C och handla...
Sorry, roligare än såhär har vi det inte. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Krya på dig vännen! Själv är jag den enda i familjen som inte blev förkyld efter Marockoresan. Nu ska jag ut och springa ett 6 km:s lopp som heter Run for Water. :-) Välgörenhetslopp där avgiften går till att finansiera ett vattenrprojekt i Burkina Faso. :-) Blir bra det för vi har fint väder dessutom!

2010-04-18 @ 13:22:37
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0