Kärlek och lycka i oändliga mängder

I lördags hade jag äran att få delta på min kära vän Carros bröllop. Det var så himla fint! Dom gifte sig i Helena Elisabeth kyrkan på Gammlia i Umeå och festen ägde rum i Fabriken (en gammal fabrikslokal på Strömpilen som numer är festlokal). Kyrkan var jättemysig och lagom stor då den var fylld till sista plats under vigseln. Lokalen ligger alldeles vid älven och har stora, fina fönster som ger en härlig utsikt över vattnet (isen såhär i februari ;) ). Vigseln var fin och tårar rann hos både brudparet och många gäster. Så härligt att få se två människor totalt uppfyllda av lycka och kärlek....finare än det är svårt att hitta, faktiskt.

Middagen var trevlig och innehöll både tal, bildspel och sånger. Efteråt blev det fest med liveband och vi dansade och hade väldigt skoj :) Att få se när en av ens bästa vänner gifter sig är verkligen något stort och jag är så himla glad för hennes skull! Om två veckor åker dom på bröllopsresa till Chamonix....s*tan i gatan vad jag är avis! Är helt övertygad om att dom kommer att få en helt fantastisk resa.

Det har varit en väldigt intensiv helg och jag tror att det är därför jag just nu går på alvedon för att hålla huvudvärken i schack. Jag hade planerat en kort dag på jobbet idag, men så blev det ju såklart inte...

Åsa, bruden Caroline och jag. En radartrio som hållt ihop i vått och torrt sedan 2002.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0