HELG!

Helt underbart skönt med helg. Veckan har gått i rasande tempo både på jobbet och här hemma. Varenda kväll har innehållit någon aktivitet och på dagarna har det blivit minst en timmes övertid på jobbet. Jaja..nu är det helg och vi ska ta det lugnt ända till måndag morgon. Sen kör vi igång karusellen igen :)

I tisdags hälsade vi på trillingarna Ida, Ellen och Oskar och deras mamma och pappa. Vi köpte med oss fikabröd och såklart lite presenter till barnen. Det blev en mysig kväll med fika, lek, bebismys, prat och Mästarnas mästare :) Barnen är så goa! Tre olika personligheter redan, men alla lika underbara. 5 månader har dom hunnit bli också. Jösses vad tiden går!

Mästarnas mästare är för övrigt det enda som är sevärt på TV nuförtiden...det och På Spåret. Det är iof mina vilodagar från träning och de enda dagarna jag ser på TV, så vad som visas dom andra dagarna kan ju faktiskt kvitta ;) Det är så kul och intressant att få se andra sidor av människor man bara känner genom deras prestationer i idrottsvärlden och samtidigt bli påmind om hur sjukt bra dom var när dom var aktiva. Jag blir lika imponerad under varje avsnitt. Men Patrik Sjöberg...ja, han var sjuuuukt bra som aktiv. Bäst helt enkelt. Men nu...nu känns han mest dryg..? Hoppas jag har fel.

Snart börjar OS. Bara 14 dagar kvar!

Nu är en fryst lasagne på värmning i ugnen...den lagades strax efter jul, men vi åt inte upp allt så halva fick åka in i frysen till ett senare tillfälle. Det är jag tacksam för idag!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0