Tillbaka i vardagen

Två dagar av veckan har rusat förbi och egentligen har ingenting roligt hänt. Alls. Men kände för att skriva ändå...det måste man väl få göra? :)

Ute är det -12C så när Jonas har skottat i sig middagen (korvstroganoff och ris) blir det en kvällspromenad. Tar nog en sväng runt Årsta och sedan förbi ICA för att köpa mjölk och bröd. Orkar inte storhandla, det får bli en annan dag.

Usch..jag är ledsen, men jag har verkligen inget roligt att komma med, så jag slutar nu :(

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hehe... "Skottat i sig middagen" Du får mig att le! :-) Kram

2010-01-13 @ 22:36:41
URL: http://oslovicky.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej!

Jag har varit på alla de resmålen du nämnde och jag kan verkligen rekommendera Kap Verde eller Egypten, lite beroende på hur mycket ni vill göra under semestern. I Egypten är utbudet av sevärdheter stort. På Kap Verde är det mest strandliv som gäller, eventuellt ett besök till en annan ö. :-)

I morgon ska jag på Reiselivmessen som är Norges största resemässa. Hoppas på lite inspiration, även om jag nästan bestämt mig var sommarsemestern ska tillbringas.

2010-01-15 @ 19:42:14
URL: http://oslovicky.blogg.se/
Postat av: a home far away

Hej! Vilken fin blogg du har, ska genast kika runt lite mer på den:)



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2010-01-22 @ 12:03:07
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0