Vårskrik!

Ja, jag hoppas bannemig att det är dags nu. Vädret får iallafall en att tro det; sol, sol, sol och bara några minusgrader. I solen når tempen en bit över noll och det droppar härligt från taken. Vår? Ja, idag känns det iallafall som det.

Denna helg har vi min lillebror på besök. Liten och liten..han fyller 26 år om två veckor, men han är ju trots det min lillebror, så det måste jag väl få kalla honom då? :) Just nu är han iof inte här, han är på äventyr med min morbror...får se om vi får tillbaka honom senare idag eller om han blir fast där... ;)

I övrigt händer det inte mycket. Allt gick käpprätt åt h**vete på jobbet förra veckan och vi har inte riktigt hämtat oss från det bakslaget än. En hel del saneringsarbete och städning återstår, så aktiviteten ligger liksom nere ett tag :( Men men..så kan det gå! Nya åtgärder är iallafall vidtagna, så förhoppningsvis händer det här ALDRIG mer.

Vi tittar på fjällresor och på sista minuten..vi är trött på vardagskarusellen och vill ha fint väder och ledighet. Hittills har vi inte bestämt oss för nåt, men bjuder ändå på en liten bildkavalkad så ni får se vad vi längtar efter (alla fjällbilder ligger visst på en annan hårddisk, så ni får nöja er med sol&bad-bilder) ;)

Tioman Island, Malaysia, Febriari 2007

 

Stradbroke Island, Australien, November 2006


Airlie Beach, Australien, Februari 2007


Phi phi, Thailand, November 2004


Phi phi, Thailand, November 2004


Tioman Island, Malaysia, Februari 2007


Sydney, Australien, Februari 2007



Blue Mountains, Australien, Februari 2007


Kuala Lumpur, Malaysia, Oktober 2004

Med detta önskar jag er alla Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Linda

hääärliga bilder =) men fjällen är härlig också! =)

2010-03-07 @ 08:56:17
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

vad hääärligt det ser ut! kram Emmy

2010-03-17 @ 10:06:57
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0