En bra idé?

Igår bestämde vi att vi skulle vara redo på labbet kl.7 idag. Då kändes det som en bra idé eftersom vi har mycket att göra innan lunch. Nu är jag inte så säker längre...har sovit jättedåligt (av rädsla att försova mig antar jag), gav upp och gick upp 5:30 och har nu ätit frukost och slöar framför tvn. Var pigg då jag klev upp...men nu? Nu stängs ögonen av sig själva varesig jag vill det eller inte, så hur det ska gå att labba om en timme..ja, det kan man verkligen fundera på! Bara rätt saker hamnar i reaktorn är jag nöjd. Nåja, vi är ju två så det ska nog ordna sig :)

Nu ska jag smyga in i sovrummet och se om jag får på mig nå kläder istället för den här morgonrocken..sen är det dags att dra. Förhoppningen är att kunna sluta tidigt idag då jag börjar så tidigt. Det vore skönt.

Önskar er en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0