Fotbollssäsongen har börjat

Vi förlorade första matchen med 3-0, men vi borde ha vunnit. Vi sumpade massor med chanser och hade inga avbytare. Andra laget satte sina få chanser stolpe in och hade fler avbytare än vad man egentligen får ha. Men skit samma. Förlusten är ett faktum ändå.

Jag spelade alltså hela matchen med min stukade fot. Tack vare hård tejpning av Andreas och ytterligare ett skydd utanpå det gick det finfint. Okej, jag hade ont då och då...men inget mer. Skönt!

Sen testade jag foten och benhinnorna ytterligare genom 6,5km i fredags och det gick också bra! Kanske, kanske kan jag springa blodomloppet 1 juni ändå.

Nästa vecka är kortvecka och bara jobb måndag till onsdag. Ska bli så SKÖNT med lite ledighet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0