Inte 100%

Nej, än  är inte min mage 100% bra...men jag äter medicin fortfarande och kommer göra så till på torsdag. Sen hoppas jag att allt är normalt igen, annars blir det läkarbesök och det har jag ingen lust med.

Kommande måndag - söndag är fylld av aktiviteter, så det kommer att krävas eftertanke för att inte stressa upp sig och ryckas med i allt som ska göras på jobbet och sen allt roligt som är inplanerat för helgen. Hmm...ja...det blir nog bra.

Helgen har varit bra. Lugn och bra, med skidor på tv, en sväng på stan, restaurangmiddag och lite pyssel på hemmaplan. Ikväll blir det film och godis :)


Kommentarer
Postat av: Nanna

hoppas att du blir bättre snart!

2011-03-02 @ 10:36:14
URL: http://nannashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0