Då var det dags igen

Dags att börja den årliga och vad som alltid känns som den evinnerligt långa nedräkningen för att få åka hem till Norrbotten på semester. Samma visa varje år. Jag längtar som en TOK! 14 juli...det är väl snart va? Säg att det är snart. Annars går jag nog i bitar.

Idag har jag och min bror besökt en ateljé här i Uppsala. En kvinna som köper in heminredning gjort av återvunnet material som plåtar, lastpallar, gamla kärl, koffertar och kistor. Ett coolt ställe, minst sagt! Min bror flyttar ju till en ny lägenhet snart. En lägenhet som osar retrostil, så vi ska göra vårt bästa för att inreda den därefter. Tror det kommer att bli ett mysigt hem när vi är klara. Vem vet, vi kanske får till det så mysigt att jag också måste flytta dit?! ;)

Sitter just nu och kämpar mot rastlösheten...vet inte alls vad jag ska hitta på. Varken nu eller ikväll. Till att börja med får det nog bli en löprunda eller en långpromenad...kan inte bestämma mig för vilket av dom, men nån sort blir det. Och sen kanske lite Super Mario på Wii på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0