Room service

På plats i München. Resan gick hur bra som helst. Vädret var, precis som idag, helt underbart! Strålande solsken och +16C :)

Kvällen tillbringades på hotellrummet. Köpte en macka och en stor kopp te på take away och mös sen ner mig i sängen, tittandes på en film på datorn; Letters to Juliet. Kanske inget mästerverk, men passade utmärkt för en restrött och ensam mig igår iallafall.

Sov asdåligt inatt. Vaknade kl.6 och kunde inte somna om...så jag tog på mig träningskläderna och gav mig ut på en morgonpromenad/löprunda. Riktigt mysigt! Några dåliga infall gjorde att rundan tog 50 minuter istället för tänkta 25-30...men jag hittade "hem" tillslut, duschade och gick sen ner och åt en massiv hotellfrukost. Magen skrek av hunger redan i duschen, så det här var den godaste frukosten på väldigt länge!

Sen började arbetsdagen och den slutade inte förrän 10h senare ...vi fick 30min lunch kl.13 (hade jag vetat detta imorse hade jag nog ställt in träningsrundan). Woho! Just nu känner jag mig väldigt mör och gjorde därför om ett inplanerat dinner meeting till ett lunch meeting istället. Diskussioner om vaccinprocesser är mer än vad min hjärna klarar av just nu.

Ska istället se ytterligare en film ikväll och sen förhoppningsvis sova gott...väntar bara på att Room Service ska knacka på dörren med en kopp te. Försökte få hämta upp det själv, men nejdå. "My colleague will bring it to you!"


------------------------------


Teet har anlänt. Nu blir det film!


Kommentarer
Postat av: Nanna

Det verkar vara härligt i München trots mycket jobb... och vad härligt med roomservice :) me like :)

2011-03-17 @ 17:07:58
URL: http://nannashem.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha jaa utgång på fredan eller lördagen om jag får sova hos dig efteråt? :) Kram

2011-03-28 @ 19:55:44
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0