En ny fas i livet

Hrm...ja...alltså...om det är nån som fortfarande kikar in här och som fortfarande vill veta lite vad som händer i mitt/vårt liv så gör ni enklast i att leta er vidare till min nya blogg: kokostoppar.blogspot.com Anledningen till den nya bloggen är att mobilbloggningen funkar mycket bättre där...för jag har insett att om det ska bli några bilder till inläggen så måste det kunna göras på ett smidigare sätt än att fota med systemkameran, föra över bilderna till datorn och sen lägga upp dom här. Den omständiga vägen orkar jag väldigt sällan med. Mobilbloggning däremot...vilket nöje! ;)

Ja...jo...sen är det väl så att vårt liv har tagit lite av en vändning på senaste tiden. Vi går mot en ny fas i livet och vi längtar så mycket! Ni anar va? Jo, det gör ni. Och förmodligen anar ni rätt också. In på nya bloggen och få det bekräftat vet ja!

Den här bloggen får hänga kvar så länge, men vet inte riktigt vad som kommer att hända med den i framtiden. Så jag hoppas att ni vill följa mig på den nya adressen istället.

Många kramar
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0