Nu får det vara nog!

Bakom tunna moln syns en blå himmel och termometern visar ett par minusgrader. Jag har suttit och googlat som en tok efter bra firmor som sprutlackerar innerdörrar. Vi hittade en firma förra veckan som vi kontaktade via deras formulär på hemsidan. Vi har fortfarande inte fått något svar därifrån, så nu ville jag ringa upp dom och fråga om priser istället...men jag lyckas inte hitta tillbaka till hemsidan! :( Aja, vi har ett alternativ till där totala kostnaden hamnar på mellan 2500 och 3000kr för 3 dörrar. Rolig utgift!?

Nu har jag däremot gett upp och tänker ta med mig kameran ut på en liten promenad.


Foto: Privat. Februari 2009

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Visst är det svårt att hitta firmor som sprutlackar och dessutom anger pris på sin webbsida (om de ens har en sådan)?! Jag är lite nyfiken på vad det skulle kosta att fräscha till våra köksluckor, men inte tillräckligt intresserad för att gå vidare med det när inte pris står utsatt.



Mina kvistar köpte jag av en lokal handlare som tar hem en blandning av skräp och stora partier med fina saker som säljs i se "fina" inredningsbutikerna. Kan därför tyvärr inte hjälpa dig hitta likadana (dessutom köpte jag de sista)...



Jag gillar melodifestivalen och tycker att kläderna är halva grejen... Därför var den extra bra i år med alla klädbyten! :) Vad gäller låtarna tycker jag att det var ok. Möjligtvis att det borde gått bättre för hon som sjöng först...

2009-02-11 @ 21:02:31
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0