Blogg vs jobbansökningar

Ja...vad tror ni är roligast? ;)

Har iallafall skickat iväg en riktad ansökan och två spontana. Har väl inte alltför stora förhoppningar, men nu är det gjort iallafall. Intervjun i måndags försöker jag koppla bort så länge. Får veta i början av nästa vecka om jag får komma på intervju nr2.

Här kommer lite textil/gardininspiration innan jag ska ringa runt till två företag som verkar intressanta.

textilonnet

Textilonnet
Jag gillar det fräscha gröna mot det vita. Mysigt, enkelt och snyggt.

gardinmagasinet gardinmagasinet
Gardinmagasinet
Vänstra bilden: Vem vill inte sitta här och läsa en bra bok? Ljust, mysigt och romantiskt. Tänker mig en stuga på landet.
Högra bilden: Panoramafönster och lameller....sååå fint! Sen står där en kamin också, det gör inte saken sämre. Jag fantiserar om en vidunderlig havs-, sjö- eller fjällutsikt bakom dom fina lamellerna :)

Och om vi återgår till gårdagens tjat om fåtöljer, så skulle jag mer än gärna ta hem fåtöljen (+ fotpallen också såklart) från den vänstra bilden från Gardinmagasinet. Den skulle sitta som ett smäck! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja gardiner och fåtölj kan du nog få till men om du inte redan har en fin havs-, sjö- eller fjällutsikt utanför fönstret så tror jag det kan bli lite svårare. ;-)



Tack för mailet vännen! Jag ska svara snart. KRAM

2009-01-22 @ 20:38:19
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0