Mitt nya liv

Nu har det börjat och jag kämpar för att inte gripas av panik. Jag är arbetslös och har ingenting att göra! Eller jo, det har jag. Det borde både städas och vikas tvätt här hos oss. Men inte just nu. Jag orkar inte. En kär vän i samma sits har lugnat mig med att det är helt ok att känna så här i början. Att det blir bättre. Jag hoppas för mitt liv att hon har rätt!

Nu ska jag äta klart frukosten och sen gå ut på en promenad. Det STORMAR här i Uppsala idag men jag måste ut för att inte klättra på väggarna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kämpa på och njut av att andas och känna lugnet och ladda batterierna inför framtiden som har alla goda odds för dig!



kram

2009-01-12 @ 14:46:14
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0