Presentkort

När jag slutade på GE fick jag ett presentkort på GRANIT av mina snälla kollegor. Finns mycket fint där och nedan kommer lite inspiration:


Dessa vore superbra att förvara papper, plast, metall och glas som ska gå till återvinning i.
Tänk så bra att få slänga grejerna i fina kartonger istället för i ICA papp-påsar som vi gör nu.
Hmm...undra om den får plats i städskrubben?

Burkar fina att ha sin hemmagjorda müsli eller sina
hembakade skorpor i...ja, köpta grejer går ju också bra :)

Eller varför inte utöka samlingen av sådana här fina burkar?

Bilder från www.granit.com

Dom där pengarna ska nog gå bra att sätta sprätt på, när jag tänker efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0