Nästa: Umeå!

Idag vid 14-tiden idag sätter vi oss i bilen och kör de måååånga milen upp till Umeå. Den ursprunliga planen var att Jonas själv skulle köra upp till Umeå för att lämna över bilen till sin syster och samtidigt hälsa på där över helgen. Jag tyckte det var lite tråkigt att bli lämnad här en hel helg alldeles ensam, så jag ringde Carro (som också bor i Umeå) och frågade om inte hon ville ha besök en helg. :) Hon blev jätteglad, jag blev glad och Jonas blev väldigt nöjd över att inte behöva köra de 7 timmarna alldeles ensam :) För att göra allting ännu bättre så ska Åsa också följa med upp och vi ska ha en riktig tjejhelg tillsammans. Vi tre umgicks jämt när vi pluggade ihop, men blir ju väldigt sällan numera då Carro bor så långt bort :(

Hursomhelst; ska bli jättekul! Kommer säkert att kännas lite konstigt att vara tillbaka i Umeå igen. Har inte varit där sen vi flyttade därifrån för 19 månader sedan...

Just nu går tvättar jag för fullt och sen tänkte jag hinna med ett träningspass mellan packning och avresa. Får se hur bra det går :)

Tavlan nedan är målad av en av mina gamla klasskompisar från Umeå och hänger på en annan kompis vägg :) Tycker hon har lyckats riktigt, riktigt bra med att avbilda ett av Roy Lichtensteins underbara motiv.

Bild: Privat



Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Tavlan är riktigt snygg, det gjorde hon bra! Hoppas ni får de bra i Umeå!



Passar på att tipsa om en ny tävling på min blogg där du kan vinna en valfri väska/shoppingbag. Väl mellan 40 olika och vinn din favorit :)

2009-05-11 @ 10:53:08
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0