Dagens visa

Jobb - middag - träning - Grey's Anatomy. Hade planer på spinning och core, men jag vaknade med lite halsont i morse, så det blir nog lite gym och core istället. Har inte riktigt bestämt mig än.

Igår hälsade jag på Åsa i Rosersberg efter jobbet och blev bjuden på en jättegod tvårättersmiddag. Inte dumt på en tisdag! Köttfärsbiffar, potatismos och sås...allt var hemgjort och väldigt gott. Efter middagen pratade vi om allt mellan himmel och jord, men mest om bröllopshetsen i februari och hur i h*lvete vi ska hinna klämma in TVÅ möhippor innan dess. Det hela gjorde oss alldeles uppgivna, så då blev det dags för efterrätt ;) Kladdkakemuffins, glass och te. Mums! Det gav oss ny energi och allt kändes lite mindre omöjligt :) Märkligt va?

Till helgen måste vi lägga om till vinterdäck på bilen. Jihooo!!! Kul! Nja, snarare den totala motsatsen till kul. Det hjälper inte ens att vi har sprillans nya vinterdäck som ligger i förrådet och bara väntar på att bli använda. Däck som vi har fått av Jonas pappa. Alldeles gratis. Borde det inte ens vara lite kul att få använda sina nya saker? Nej, tyvärr...inte när det handlar om bildäck. Tro mig, jag är oerhört tacksam över att vi kan köra omkring med bra däck i ishalkan utan att det behöver kosta oss ett öre. Det är jag faktiskt! Men jag måste vara ärlig...det kan vara dom bästa däcken av dom bästa (vilket det antagligen är då det är däck-kungen själv som har valt ut dom till sin son :P), men det är lika förbaskat tråkigt att lägga om iallafall. Och vet ni vad det värsta är? Jo, att släpa upp dom skitiga sommardäcken fem trappor upp till förrådet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0