Huvudvärken from h*ll

Dagen började så bra. Jag cyklade iväg på spinning sådär vid kvart över 6 i morse. Kom hem. Sjukt nöjd med mig själv hoppade jag i duschen. Åt sen frukost nr2 och började jobba. Vid 10 slog den till. Huvudvärken. Gud..jag såg stjärnor! Det enda raka var att gå och lägga mig med en kudde över ögonen..för ljuset gjorde såååå ont! Även när jag blundade. Kudden över ögonen var verkligen räddningen. Äntligen lite mörker så jag kunde slappna av ordentligt. Så jag låg där i en timme. Sen tog jag mig upp, tog två alvedon (minst 1g, ni vet!) och drack två stora glas vatten. Gick sen och la mig igen och låg där i nästan en timme till. Sen blev jag människa. Tack för det! Jösses vilken tur att jag jobbade hemifrån idag! Hade fått panik om detta hade hänt på kontoret! Har mått konstigt ända sen dess...har inte haft nån matlust, så det enda jag har ätit idag är ett kokt ägg och en kopp te. Inte bra alls. Nu börjar magen däremot kurra lite, så jag kanske skulle ta och äta en macka iallafall?

Satt och tittade på gamla bilder igårkväll och hittade två som jag inte kan låta bli att dela med mig av...good old times!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0