Nuså

Undvek regnet i morse genom att jobba lite hemifrån. Artiklar kan ju läsas lika bra i soffan som på kontoret...eller hur?! Men men..nu regnar det inte längre så jag ska ta och cykla tvärs genom stan och uppför stans brantaste (och enda) backe. När jag kommer fram kommer jag att vara alldeles varm och på gränsen till svettig. Härligt. Tur att jag jobbar ensam ;) Det har förresten ÖSREGNAT hela natten i natt. Regnet har slagit hårt mot sovrumsfönstret, så hårt så jag har haft svårt att sova. Drygt!

Lunchsällskapet idag heter Maria. Det ska bli trevligt. Mycket trevligt.

Just ja; vicevärden ringde igår. Vi har fått parkeringsplats 56 (passar väldigt bra då den ligger precis utanför vårt hus). Finally! Det blir svårare och svårare att hitta lediga platser på kvällarna. Vet inte vart folket har sina bilar på sommaren, men nu har dom iallafall tagit dom till stan. Det har stört mig nåt ofantligt under senaste veckan...men nu behöver jag inte bry mig längre :) Jag säger det igen: Finally!

Siri. Så heter hon. Hon som såg dagens ljus för 24 timmar sedan. Längtar så tills jag får se henne och känna bebisdoften från hennes hjässa. Till jul. Den här gången är det jag som säger det: Det är ju JÄTTE länge till jul! :(



Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska nog se att tiden går fort, snart är det jul :D



Kram. //Anna.

2009-10-08 @ 12:41:04
URL: http://pussannaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh gumman vi längtar också tills vi ska ses! Vi kommer va i ÖKX typ från 20 dec till 27e eller 28 dec...



Kram!

2009-10-11 @ 19:41:57
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0